2014. január 5., vasárnap

♪ Chapter 13 ♪

-Mi történt?-kérdeztem remegő hangon.
-Lea, miért nem szóltál hogy rosszul vagy? 
-Mi?
-Megtörtént a vérátömlesztésed...Még 1 hétig itt kell maradnod kivizsgáláson. 
-Apáék?
-Nyaralnak. Miért?-tehát az altató volt.. Az egészet álmodtam.Azt hogy Anne és apa bekerült a kórházba, az üvöltést..Mindent..
-Álom...És mi történt velem? 
-Nehéz elmagyarázni...
-Alana..?
-Kidobtam.
-Kidobtad?-ültem fel.
-Elegem lett belőle, állandóan hazudott. 
-Értem.Felhívhatom apát? 
-Persze..A telefonod otthon van, odaadom az enyé...-és hát szokásosan csörgött az iphone-ja.-Ezt fel kell vennem, majd ezután odaadom.-kiment. Gondolkodjunk. Miért ilyen furcsa ha hívja valaki? Ki fogom keresni azt a számot. Amikor elvitt arra az eldugott helyre..Most pont ugyan úgy viselkedik mint akkor.Visszajött.
-Tessék.-nyújtotta át a telefont.
-Kösz. Kimennél? Személyes dologról lenne szó..-halkultam.
-Rendben.-kiment.Itt az idő.. Keress Lea! Most vagy Soha! Én hülye az üzenetekhez mentem. Hát igen, meglátszik hogy nem volt még iphone a kezemben. Hát sok szerencsét Lea! 
-Mi ez? -kérdeztem halkan magamtól, ugyanis egy furcsa üzenetre tévedt a szemem. 
-Ki az a Todd? -kérdeztem újból magamtól, ugyanis nincs senki velem a kórteremben.


T: "Harry, meg kell értened, meg kell tennem. Tudod te is nagyon jól."H: "Todd, figyelj, csak a szüleim. És Leának is fontosak."
T: "Engem meg annyira érdekel Eleanor, mint a kisujjam.."
H: "Rendben, én úgysem török össze, majd kimagyarázom valahogy.."
T: "Remek.Csak így tovább Styles!"

Mi a franc ez? Mi van a szüleimmel? Ebben a pillanatban berontott Hazz.
-Na? Mondott valami izgalmasat? 
-Nem..Vagyis azt hogy..-gyerünk Lea, találj ki valamit! -Nem sokára jönnek haza.
-Mi? Öhm..Máris? De miért nem szórakoznak még egy kicsit? 
-Miben sántikálsz Styles?
-Semmiben..Beszéltem az orvossal, hamarabb kiengednek, csak pár vizsgálatot tesznek veled még ma és hazavihetlek. 
-Oké.-furcsa.


~*4 órával később*~


-És vigyázzon magára Lea!-javasolta az orvos.
-Rendben.-mosolyogtam.
-Óvatosan.-vezetett ki a kórházból Hazza.
-Harry, titkolsz előlem valamit? Valami fontosat? 
-Öhm..Nem. Miért? 
-Fura vagy..
-Te is..-csókolt volna meg, de elhúztam magam tőle. 
-Tudok egyedül is menni.-engedtem el. Még mindig nem értek semmit. Se azt hogy hogy kerültem be abba a retkes kórházba, se azt hogy Harry egy idegennel kavar, hogy mi legyen a szüleimmel, és eléggé furcsán viselkedik mióta felkeltem. Gyorsan telt az idő, mégis úgy éreztem sosem jutunk haza.


~*Otthon*~ 


 -Alana tűnj már el innen! -ordibált Harry a lánnyal. 
-Miért? -hallgattam ezeket a zeneszobámból. Le kellett mennem megbeszélni a dolgokat.
-Harry, Alana hagyjátok már abba! Álmos vagyok, pihennem kell...Létszíves..
-Hallottad, elhagyhatod a házat!-mutatott Harry az ajtó felé. Nagy nehezen, de eljutott az ajtóig, majd vetett Hazzra egy gúnyos pillantást és kiment.
-Beszélhetsz! -mondtam csípőre tett kézzel. 
-Miről?-nevetett
-Mit akarsz csinálni a szüleinkkel?
-Miért? Kéne valamit?
-Épp ez az hogy nem! Harry, tudom hogy mit csinálsz a hátam mögött azzal a Todd gyerekkel!
-Milyen Todd?
-Ne játszd a hülyét! Mondd el! 
-Figyelj..Lea, sok mindent nem tudsz még, de nem is kell megtudnod...
-De igenis kell! Van jogom is hozzá! Harry a szüleimről van szó! 
-Tudod Lea...

3 megjegyzés:

  1. Most azonnal hozd az új részt!!!!!! This is so so so so so so so PERFECT!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. úristen naon jó kövit gyorsan!!..:DD

    VálaszTörlés